FANDOM

Aika

Aika Mitsui (光 井 爱 佳, Matsui Aika) és una idol i cantant japonesa pertanyent a la vuitena generació del grup Morning Musume.

Perfil Edit

Nom: Mitsui Aika (光 井 爱 佳)

Àlies: Mittsi

Data de naixement: 12 gener 1993

Lloc de naixement: Prefectura Shiga, Japó

Tipus de sang: A

Estatura: 156.4 cm

Menjar preferit: Maduixes

Menjar que li desagrada: Xocolata

Habilitat especial: Boliche

Grups en Hello! Project: Morning Musume (2006 -), Guardians 4 (2009 -), Athena & Robikerottsu (2007-2008) Grups de concert: Wonderful Hearts (2008 -)

Carrera Edit

Després de la sensible marxa de dos membres de la cinquena generació, Asami Konno i Makoto Ogawa, el grup Morning Musume s'havia quedat amb 8 integrants, de manera que el productor de la banda, Tsunku, es va veure en la necessitat d'organitzar una nova audició d'ingrés, titulada "Happy 8". De totes les noies que es van presentar i que complien els requisits d'aquesta vegada (ser dona, tenir estudis fins a la secundària baixa, ser major de 12 anys i menor de 20 ...), van escollir a sis que van estar entrenant i passant les proves , en un retir que realitzen sempre les noies que aconsegueixen ser admeses en l'examen. El 10 de desembre de 2006, al programa matinal Hello! Morning, es va anunciar que, de 5 noies que esperaven ser les escollides (després de l'abandonament de Ayami Masuda) només Aika va aconseguir ingressar. La seva primera aparició va ser en el single "Egao ca Nude" i el seu primer àlbum d'estudi va ser Sexy 8 Beat.