FANDOM

Konno

Asami Konno (紺野 あ さ 美 Konno Asami, 7 de maig de 1987 -) és una artista japonesa idol tant membre de Morning Musume com a part del conglomerat Hello! Project. Perfil Nom: Asami Konno

Nikname: Konkona, Kon-chan, Omamaru, Posa-chan.

Data de Naixement: 1987.05.07

Ciutat Natal: Hokkaidō (Japó)

Grup sanguini: B

Signe: Taure

Alçada: 156 cm

Hobbies: Anar de compres i parlar.

Esport preferit: Tots.

Color preferit: Blanc i rosa.

Menjar preferit: Formatge, sushi, carn, lasanya.

Menjar odiada: Curry, maduixes, meló.

Estació preferida: Estiu i hivern. Història Asami Konno, nascuda el 7 de maig de 1987, va pertànyer a la cinquena generació de Morning Musume. Ella es va unir al grup a l'agost de 2001 amb els altres membres de la cinquena generació: Ai Takahashi, Risa Niigaki, i Makoto Ogawa. Ha malgrat que la seva interpretació final en LOVE Audition 21 (L'audició de la 5ta. Generació), va ser qualificada de mediocre pel jutge de l'audició, i productor de Morning Musume, Tsunku, va passar l'audició després que ell admetés el seu potencial i l'haver estat commogut pel gran esforç que ella va demostrar. Juntament amb Risa Niigaki va ser situada a la tercera generació de Tanpopo. Només es va llançar un senzill amb aquesta formació. El 2003, durant la divisió de Morning Musume en dos grups, fou posada en Sakura Gumi, que va treure dos senzills. Al juliol del mateix any seria agregada a Country Musume amb la seva companya Miki Fujimoto, pel fet que ambdues provenien de Hokkaido, que per als japonesos és d'alguna manera la seva regió rural. Aquesta formació "Country Musume ni Koon to Fujimoto" llançar tres senzills. En l'episodi especial de Metxa-metxa Iketeru! (Què cool que som!) En què es va mesurar la intel ligència de les integrants de Morning Musume amb un examen final sorpresa, va aconseguir el més alt puntuació. A partir de llavors va ser considerada com la membre més intel ligent. Konno va ser porter de l'equip de futsal (futbol de saló) del Hello! Project anomenat Gates Brilhantes H.P. (Gates Brillants) mentre participar en Morning Musume. Ella es va graduar de Morning Musume i del Hello! Project el 23 de juliol del 2006, per anar a estudiar a la universitat. Al desembre es va anunciar que havia ingressat a la universitat privada de Keio. Konno també tornarà a jugar a l'equip, ja que al graduar-se de Morning Musume i sortir-H! P ella va expressar les seves ganes de seguir en l'equip de futsal i va dir que encara que sortia per entrar a la universitat, ella podia balancejar el joc amb la escola i en cas de tenir problemes al'escola tindria prioritat. Al febrer de 2009, Konno com les altres membres de Elder club (totes les que ja es van graduar dels grups principals de H! P) va ser graduació, així acomiadant de tot H! P.