FANDOM

Junjun

Junjun (ジュン ジュン), de nom real Li Chun (李纯) és una idol japonesa pertanyent al Hello! Project encara que realment és de la Xina. És membre de la vuitena generació de Morning Musume.

Perfil Edit

Nom artístic: Junjun (ジュン ジュン)

Nom real: Li Chun (李纯, リー チュン)

Data de naixement: 1988.02.11

Lloc de naixement Yueyang, Província Hunan, Xina

Estatura: 168 cm

Tipus de Sang: O

Instruments: 2 anys de piano

Hobbies / Habilitats: Cant, actuació, ball

Menjars favorites: Qualsevol menjar picant (especialment curri), banana, gel

Llenguatges estrangers: Anglès (nivell principiant)

Artistes favorits: Wayne Lin juny Jie, Cyndi Wang

Grups en Hello! Project: Morning Musume (2007 - 2010) Grups de concerts: Wonderful Hearts (2008 - 2010)

Història Edit

Junjun participar en el Super Girl Contest el 2006, quedant entre les millors 50 de la regió Changsha, però no va resultar guanyadora. Ella i les altres concursants que no van guanyar van ser contactades per Tsunku per participar en les audicions per Morning Musume a Beijing, Xina. El 15 març 2007 Junjun i Linlin van ser anunciades com les noves membres de la vuitena generació de Morning Musume. El 6 de maig de 2007, Junjun va fer el seu concert debut en la graduació de Hitomi Yoshizawa al Saitama Super Arena. El 8 d'agost de 2010 en el concert de Nakano Sun plaça de "Hello! Project 2010 SUMMER ~ FANKORA! ~ Nakano Basho · hiru ~ "es anunci que tant ella com Kamei Eri i Linlin es graduaria. Junjun i Linlin tornessin a xinesa per concentrar-se en la carrera com a cantant ja amb l'experiència en Morning Musume i el dominar el japonès els ha servit bastant.

Curiositats Edit

Quan va ingressar al Hello! Project, el seu nivell de japonès era extremadament limitat, però des d'aleshores ha millorat notablement.

Va competir en un concurs de bellesa en Yueyang (la seva ciutat natal) el 2005, i va guanyar el segon lloc. Durant el concurs va expressar el seu somni de convertir-se en cantant i va admetre que practicava al voltant de 2 hores diàries.

La seva família viu a Taiwan.

Abans d'entrar a Morning Musume, el seu membre favorit era Sayumi Michishige.