FANDOM

Images

Kaori Iida (圭 织 饭 田 Iida Kaori) és una cantant i actriu japonesa associada amb el Hello! Project. Nascuda el 8 d'agost de 1981 a Hokkaidō, Japó.

Fitxa ==

-Nom: Iida Kaori (饭 田 圭 织)

-Nickname: Johnson, Kaorin, Kao-tan

-Aniversari: 1981.08.08

-Ciutat natal: Muroran, Hokkaido, Japó

-Signe: Leo

-Grup sanguini: A

-Alçada: 168 cm

-Color preferit: vermell

-Frase favorita: Pau i Amor

-Flors preferides: Roses i tulipes

-Estació preferida: Estiu

-Entreteniments: Dibuixes i cuinar

-Menjar preferit:

-Especialitat: comunicació i el joc de paraules

-Cançó favorita de Morning Musume: Do It! Now

Biografia Edit

Forma part de la 1 ª generació de Morning Musume, entrant el 1997 i graduada el 30 de gener de 2005. El 6 de juliol del 2007, es va comunicar que Iida estava embarassada de 2 mesos i es casaria amb un exmembre de 7HOUSE. El 28 de novembre del 2008 es va anunciar la mort del seu fill per insuficiència renal crònica, el 27 de juliol del mateix año.Iida celebrar un servei commemoratiu al setembre per establir les seves cendres. Va tornar a l'escenari al gener del 2009 per graduar-se amb totes les Elder. Actualment és actriu.

Curiositats Edit

-El seu sobrenom de "Johnson" prové de les hosts de Utaban, que es referien a ella constantment com tal.El origen ve del 16 - 02-1999 de l'episodi on Takaaki Ishibashi decidir associar a cadascuna de les membres amb un jugador de beisbol ( de manera que podria recordar més fàcil), i suposadament s'assemblava a Iida Davey Johnson. Iida és l'únic sobrenom que va perdurar.

-Li encanta dibuixar i ha publicat alguns llibres per a nens.

-Maeda Yuki es va unir a Hello! Proyect gràcies a Iida.

-Ella va dir a una revista que el seu somni en el futur era ser una feliç mare.

-Iida va ser per Reina Tanaka, Eri Kamei i Sayumi Michishige com una mare, i al seu torn elles eren com les seves filles.