FANDOM

Kusumi

Koharu Kusumi (久住 小春 Kusumi Koharu, nascuda el 15 de juliol de 1992 a Nagaoka, Niigata, Japó), és una idol cantant de j-pop i seiyu que va formar part de Hello! Project. Es va unir al grup Morning Musume com l'única membre de la setena generació i la més jove solista a debutar en Hello! Project, amb només 12 anys en el moment del seu debut. Anteriorment a la seva entrada en Morning Musume, era la capitana del seu equip de voleibol a l'escola. El seu procés de càsting i posterior debut va ser documentat l'any 2005 al programa de TV Tòquio, Hello! Morning.

Biografia Edit

Koharu Kusumi va entrar a Morning Musume el 2005 com l'única membre de la setena generació del grup Morning Musume. Koharu ha estat membre de l'equip de Hello! Project de kickball Metro Rabbits H.P. Des de la seva formació al començament del 2006 i fins el 7 d'abril de 2006, ha estat la seiyū que interpreta Kirari Tsukishima, el personatge principal de l'anime Kirarin Revolution (きらり ん ☆ レボリューション). Al començament del 2007, Koharu va ser triada com a membre del Morning Musume Tanja 10 Nen Kinentai (モーニング 娘. 诞生 10 年 记念 队)-una unitat del grup Hello! Project creada per celebrar el 10 aniversari del grup Morning Musume. Aquest grup commemoratiu també incloïa membres com Kaori Iida, Natsumi Abe, Maki Goto i Riure Niigaki. El seu primer single, "Bokura ga Ikiru My Àsia" (僕ら が 生きる My Àsia), va ser llançat el 24 de gener de 2007. A part de les activitats en les unitats anteriorment esmentades, Koharu és també un membre de Kira Pika amb Mai Hagiwara i MilkyWay juntament amb els membres del "" Hello Project Eggs members "" Yuu Kikkawa (qui audicionó el 2006 per Morning Musume) i Sayaka Kitahara . Ambdues unitats van ser formades per l'animi Kirarin Revolution, que va acabar d'emetre al març de 2009. Koharu és una participant habitual en el programa de TV Tòquio children's show Oha Suta, apareixent cada dimarts. El 2009, Koharu va ser assignada per formar part del nou grup de música intergrupal ZYX juntament amb Riure Niigaki, Erika Umeda, Ogawa Saki, Wada Ayaka, Momoko Tsugunaga, i Sudou Maas. Després de la primera actuació de les Morning Musume en el seu concert 2009 Fall Tour: Nine Smile, es va anunciar que Koharu es graduaria de Hello! Project el 6 de desembre de 2009.1 D'acord amb el comunicat oficial, Koharu té interès de seguir la seva carrera com a model, mateix comunicat que Erika Umeda quan es va graduar de C-ute.2 La seva graduació del grup va marcar el final de la línia més estable de membres en el grup (fins ara el grup no havia variat el nombre de membres durant 2 anys), va ser el primer canvi de files en el grup després de la graduació de Hitomi Yoshizawa i Miki Fujimoto el 2007.