FANDOM

Goto

Maki Goto, (en japonès 后 藤真 希), és una cantant de J-Pop, actualment sota contracte amb Avex sota el seu sub-segell Rhythm Zone. Fins el 28 d'octubre del 2007 era part del conglomerat d'artistes femenins conegut com Hello! Project.

Perfil Edit

•Grup Sanguini: 0

•Alçada: 158 cm

•Grups de Hello! Project: Morning Musume (1999-2002), Gomattou (2002), Nochiura Natsumi (2004-2005), DEF. DIVA (2005- 2006), Morning Musume tanjou 10nen Kinentai

•Subgrups del Hello! Project: Petitmoni (1999-2002), Hello! Project Shirogumi (2005)

•Grups shuffle: Akagumi 4 (2000), 7nin Matsuri (2001), Sexy 8 (2002), H! P All Stars (2004)

Biografia Edit

Va començar la seva carrera com Idol a Morning Musume, grup insígnia de H! P. Es va unir a l'agrupació el 22 d'agost de 1999 quan només tenia 13 anys. Va ser l'única component de la tercera generació. L'arribada d'aquest nou membre va suposar un increment en la popularitat i les vendes del grup, superant per primera vegada el milió de còpies amb el single "LOVE Machine". Al novembre d'aquest mateix any, aprofitant la gran acceptació de Maki entre els fans, es va crear el segon grup satèl.lit de Morning Musume, Petitmoni o Pucchimoni (amb Sayaka Iichi i Kei Yasuda), que també va vendre més d'un milió de còpies amb el single "Chokotto LOVE". Al març de 2001, sense haver-se graduat encara de Momusu, Maki Goto inicia la seva carrera com a solista amb el single "Ai no Bakayarou". Durant la seva època com Morning Musume, fins a la seva graduació el 23 de setembre de 2002, Gottchan va ser una de les veus principals en la majoria dels singles ia més ho va compaginar amb la seva carrera en solitari. Des de llavors ha estat part de diversos grups temporals del HELLO! Project, com Gomattou el 2002 (al costat de Aya Matsuura i l'aleshores solista Miki Fujimoto), Nochiura Natsumi el 2004 (amb Natsumi Abe ex-Morning Musume i solista, i Aya Matsuura també solista), a elles es va unir Rika Ishikawa en 2005 per crear el nou grup, DEF. DIVA. La seva carrera com a solista dins HELLO! Project, continu evolucionat tant en la seva música com en la seva imatge. Abandonant els sons i l'estètica de Idol adolescent per passar a una faceta Ero-Kawaii. A principis de l'any 2007 i com a commemoració del desè aniversari de l'aparició de Morning Musume i per tant del H! P, es va crear una unit especial (Morning Musume tanjou 10nen Kinentai) amb cinc membres, un dels quals era Maki Goto. Aquesta formació pretén evocar el line-up originari del grup. El 24 de gener lanzarón el single "Bokura ga Ikiru MY ÀSIA". Al qual va seguir la balada "Itoshiki Tom i" el 8 d'agost. A més de cantar, Maki Goto ha actuat en diverses pel lícules (Pichirunner, Nema tamago, Seishun Bakachin Ryorijuku o Koinu Dan no Monogatari) i en els TV Doramas Mariya, Yan Papa, RPG, Yoshitsune i Yubi. El 28 octubre 2007 Maki Goto es va graduar de l'H! P. Els motius de la seva graduació semblen ser les diferències entre Maki i l'agència (Up-Fronts) quant al seu futur professional, a més de l'escàndol protagonitzat pel seu germà Yuuki, detingut per estar implicat en una sèrie de robatoris. Hi ha rumors sobre la seva possible fitxatge en 2008 per una altra companyia discogràfica (Avex). El 25 de març de 2008 el seu bloc oficial va ser reobert i es va saber que Maki es trobava a Los Angeles (EUA) rebent classes de cant i ball. Finalment, el 18 de juny de 2008 els rumors sobre la seva incorporació a Avex es van fer realitat, concretament Gocchin, pertany a la productora Rhythm Zone, que és la part de Avex que produeix música pop-R & B. Comparteix així discogràfica amb artistes tan importants com Ayumi Hamasaki, Kumi Kōdóna o Ai Otsuka, entre altres. Dos mesos més tard, Maki va participar en dos concerts de l'a-nation on va cantar una nova cançó titulada Hear Me la qual va ser composta per ella. Actualment, Maki no té cap projecte en marxa però s'espera el seu debut amb Rythm Zone per al 2009. Al començament de 2011, llança un mini-àlbum titulat, "Gloria" [AVCD-38204 (RE) / AVCD-38203 (LE)] (2011.01.12) els seus corresponents tracks són: 1.足迹 (Ashiato), 2.花束 (Hanataba), 3.恋 一夜 (Koi Ichiya), 4. Fake, 5.アゲ ♂ 曲 (AGE ♂ song). La seva edició limitada ve inclosa un DVD, que inclou el PV de "Ashiato," i un mini concert.

Curiositats Edit

•Té un germà petit, Yuuki Goto, que també va ser cantant. Va pertànyer al duo de J-Pop EE Jump el productor era Tsunku.

•El seu pare va morir en un accident d'escalada.

•És l'única component del HELLO! Project que ha assolit en solitari el # 1 del Oricon Weekly Chart amb el single "Ai no Bakayarou"

•Tots els senzills, excepte "Ima ni Kitt ... In My LIFE", han estat dins del Top10 de l'Oricon Weekly Chart.

•Li agrada el Caramel Macchiato l'Starbucks.

•Escriu un Blog diari.

•Sol posar sobrenoms diferents dels habituals, als seus companyes del Hello! Project, com "Nii Nii" a Risa Niigaki o "Michii" a Sayumi Michishige

•En el vídeo de la cançó "Yokohama Shinkirou", participa l'ex-membre de º C-ute, Megumi Mukurami.