FANDOM

Ogawa

Makoto Ogawa (小川 麻 琴 Ogawa Makoto) va ser una cantant i idol japonesa pertanyent a la banda Morning Musume com a part del conglomerat Hello! Project. Desprès de la seva experiència com a cantant, va començar una carrera com a actriu d'obres teatrals. Perfil Nom: Ogawa Makoto

Nickname: Mako, Mako-chan

Aniversari: 29 octubre 1987

Signe Zodiacal: Escorpió

Ciutat Natal: Niigata Prefecture, Japan

Grup sanguini: O

Hobbies: Tenir una estona de diversió amb cada membre del grup i menjar caramels.

Color preferit: Blau, rosa, groc, vermell, negre

Flor preferida: Gira-sol i tulipes

Especialitat: Nedar Història Makoto Ogawa, va néixer el 29 d'octubre de 1987en Niigata, (Japó). Va pertànyer a la cinquena generació de Morning Musume. Ella es va unir al grup l'agost del 2001 al costat de Ai Takahashi, Risa Niigaki, i Asami Konno. La seva primera aparició va ser en Mr.Moonlight ~ Ai no BIG BAND ~ de Morning Musume. Al setembre del 2002, la cinquena generació va ser repartida en subgrups de Morning Musume, i Makoto va ser afegida a la llista Petitmoni. Però, a diferència del grup Tanpopo i Minimoni, la nova formació de Petitmoni mai va llançar un senzill. Petitmoni tenien una cançó original, "WOW WOW WOW", però només va aparèixer en l'àlbum Petit Best 4 àlbum i interpretació en concerts. Abans de la connexió amb Morning Musume, Makoto Ogawa va ser matriculada a Apple Little Performers (ALP) a Niigata, on ella era una de les millors estudiants. Va arribar a fer l'estrena d'un CD sobre una cançó per a l'equip de futbol J2, Albirex Niigata. També ha estat un model per a revistes. Tsunku també va comentar que ella va ser seleccionada per unir-se al grup perquè va demostrar grans habilitats de ball i va brillar durant el procés d'audició. Al llarg dels seus anys a Hello! Project, Makoto ha fet dos photobooks en solitari. Makoto es va graduar de Morning Musume el 23 de juliol del 2006, al costat de Asami Konno. Els fans es van quedar molt sorpresos en veure Makoto amb el vestit de graduació el dia de la graduació de Asami, perquè inicialment s'havia de graduar el 27 d'agost del 2006. Ella va abandonar el grup per estudiar llengües foranes a l'estranger, però amb la intenció de tornar al Hello! Project. Al febrer de 2009, Makoto com les altres membres de Elder club (totes les que ja es van graduar dels grups principals de H! P) va ser graduació, així acomiadant de tot H! P. Una vegada graduada de H! P, Makoto es dedica a créixer com a artista pel seu compte, començant així a principis del 2010 a ser part de l'obra teatral "Momoiro Shoten i Youkoso" del famós mangaka Posa Watanabe el qual va ser presentat en el teatre Green a Ikebukuro del 10 al 18 d'abril del 2010. Posteriorment es va anunciar la seva participació en "Lock The ROCK" el qual es va programar com a gran debut del 21 al 26 de desembre del 2010, així mateix iniciant nous passos cap a la seva carrera artística.