FANDOM

200px-7 by Mari Yaguchi

Mari Yaguchi (矢 口 真 里 Yaguchi Mari, 20 de gener, 1983) és una animadora japonesa de programes de televisió, que es va fer famosa com idol i integrant de les bandes Morning Musume i Mini monitors.

Perfil Edit

Nom: Yaguchi Mari

Nickname: Marippe, Yaguchan

Aniversari: 1983.01.20

Ciutat Natal: Kanagawa, Japó

Estatura: 145 cm

Pes: 39 kg

Color preferit: Vermell

Cançó favorita de Morning Musume: Memory Seishun no Hikari

Menjar preferit: Yakiniku, bibimbap

Especialitats: Posar la boca en forma de cor.

Història Edit

Mari Yaguchi va entrar en Morning Musume el dia 3 de maig de 1998 i, al costat de Kei Yasuda i Sayaka Ichii, van formar la 2a generació. A l'octubre de 1998 crea amb Kaori Iida i Aya Ishiguro el grup Tanpopo. No va tenir gaire èxit personal, fins que va entrar la quarta generació en el grup femení que, amb les simpàtiques i divertides Ai Kago i Nozomi Tsuji, va despertar a tot el grup i en sobretot en ella mateixa la part infantil i dolça. Les cançons van passar a ser més mogudes i enganxoses i, en plena època daurada del grup, hi va haver un èxit de vendes i suport. Tant va ser que Tsunku va decidir fer-los un subgrup anomenat Mini Moni, per la seva petita però igualada alçada i la seva alegria. Mari seria la líder i, més tard, a elles tres (Ai, Nozomi i Mari) se'ls sumaria la hawaiana Mika Todd i l'en aquells dies desconeguda Ai Takahashi, membre de la cinquena generació. Però el 15 d'abril de 2005 es van publicar a la revista FRIDAY unes fotografies de Mari Yaguchi en companyia del seu nuvi, Shun Oguri, fet que va provocar la seva immediata dimissió del grup, sense cerimònia de graduació. Mari segueix participant en el Hello! Project, com a presentadora i ocasional cantant, però més enllà és coanimadora del programa de varietats i entrevistes Yaguchi-hitoria. Tsunku ha obert una nova companyia de teatre anomenada "Tsunku town", en la qual Mari és la directora. El 19 d'octubre de 2008, a través de la pàgina oficial de Hello! Project, va ser confirmat que Yaguchi, juntament amb la resta del Elder club, es graduaria del Hello! Project el 31 de març de 2009. Donada la popularitat dels singles i àlbums trets amb el programa japonès de variedadez Quiz! Hexagonal II (クイズ! ヘキサゴン II), Yaguchi ha enregistrat el seu single debut: "Seishun Boku / Seishun Ore" (青春 仆 / 青春 俺), que és el seu primer llançament oficial després de quatre anys de silenci en abandonar Morning Musume. Va cantar la cançó per primera vegada en el Quiz! Hexagon II el 25 de febrer de 2009, i el single es va posar a la venda el 26 de març de 2009. Aquest es va posicionar en la seva primera setmana en el lloc 6 del Oricon setmanal venent 19.928 còpies. novembre de 2009, la seva cançó Kaze wo Sagashite va ser l'opening 12 del anime One Piece, aquest va sortir a la venda el 13 gener 2010 posant-la a 2n lloc en el rànquing setmanal del Oricon amb 18, 939 còpies venudes.