FANDOM

Natsumi

Natsumi Abe (安倍 なつみ, Abe Natsumi) és una cantant solista del Hello! Project.

Fitxa Edit

-Sobrenom: Nacchi, Nacci

-Data de naixement: 10 agost 1981

-Ciutat natal: Hokkaidō

-Grups: Ex Morning Musume, Sol, Nochiura Natsumi, DEF. DIVA, Ex Sakura Gumi

-Shuffle Units: Kiir 5 (2000), 10 Nin Matsuri (2001), Odoru 11 (2002), SALT 5 (2003), H. P. All Stars (2004)

Biografia Edit

Nacchi va ser una de les 5 originals membres de Morning Musume, el grup idol japonès format el 1997 per Tsunku. Ella ha estat una de les principals veus i després de graduar de Morning Musume al gener de 2004 va començar la seva carrera en solitari. Hi va haver un temps en què Natsumi Abe va ser la més popular de totes les Morning Musume. Sent la veu principal en molts singles, i encara que ja fes els seus primers passos amb un parell de temes en solitari emmarcats dins d'una campanya publicitària, no va ser fins l'estiu del 2003 quan Nacchi va començar la seva carrera en solitari. El seu single de debut, 22 Sai no Watashi (el que vindria a significar "Tinc 22 anys"), va ser un èxit, i poc després es graduaria de Morning Musume per dedicar-se completament a la seva nova carrera, que va estrenar amb el seu primer àlbum, la seva primera gira i el seu primer musical, tot alhora. A finals del 2004, Natsumi va ser culpada de plagiar un parell de treballs de poesia que van ser posats en el seu llibre de col lecció de assajos i recitat en el seu programa de ràdio diverses vegades. Els poemes van ser publicats en el llibre NATCHI, el qual va ser llançat l'1 de juny de 2000. Alguns dels treballs que va publicar eren propietat del famós productor Tetsuya Komuro i la cantant Aiko. Superat l'escàndol, va reprendre la seva carrera al març de 2005, unint-se a Nochiura Natsumi, la unit temporal que va unir Maki Goto, Natsumi Abe i Aya Matsuura. L'octubre de 2005 Rika Ishikawa s'uneix a Nochiura Natsumi donant lloc al grup DEF. DIVA.