FANDOM

Reina

Reina Tanaka (田中 れい な Tanaka Reina), sent el seu veritable nom Reina Tanaka (田中丽奈 Tanaka Reina?), De la mateixa pronunciació, és una cantant i idol japonesa, nascuda el 11 de novembre de 1989, a la ciutat de Fukuoka, Japó. És membre de la sisena generació de cantants del grup de j-pop Morning Musume. El seu grup sanguini és O, i mesura 152,4 cm. El seu nom, Reina, s'escriu en hiragana per diferenciar-la de l'actriu Rena Tanaka, ja que ambdós personatges coneguts, nascuts a la mateixa regió tenen el mateix nom escrit en kanji, el que pot portar a confusió.

Biografia Edit

L'any 2001, Reina va realitzar un càsting anomenat Audició d'amor 21 ("LOVE オーディション 21" Love Audition 21?) Per intentar entrar en el grup Morning Musume, amb el qual va passar la fase de càstings i va entrar al "campament" de reclutament de Morning Musume, el qual constava d'un examen final, però quan van revisar l'edat que tenia Reina, es va demostrar que no complia l'edat mínima per realitzar els càstings per entrar en el grup. El 19 gener 2003 Reina finalitzar el càsting anomenat "Audició de l'amor 2002" ("LOVE オーディション 2002" Love Audition 2002?) Per entrar en el grup Morning Musume per segona vegada. En la seva segona vegada, Reina va passar l'audició juntament amb les seves companyes de grup Eri Kamei i Sayumi Michishige, formant així el trio de noies que formen la sisena generació i convertint-se en la primera noia del grup a presentar-2 vegades a l'audició per entrar en ell. La seva primera participació en el grup com a cantant principal va ser el 30 de juliol de 2003 amb l'aparició del dinovè single anomenat "Shabondama" ("シャボン 玉"). Més tard Tsunku, va seleccionar a Reina i dos integrants del grup H! P kids: Airi Suzuki i Miyabi Natsuyaki, i va formar un grup amb elles anomenat Aa!. L'any 2004, Reina va ser seleccionada per formar part d'un altre grup de noies anomenat "HP All Stars" (HP オールスターズ). En aquest grup es van gravar diversos recopilatoris musicals juntament amb altres grups dins del conglomerat de Hello! Project. Reina també va fer una versió de la cançó Memory Seishun no Hikari de Morning Musume la qual es van gravar tres versions diferents. El 8 d'abril de 2007, la totalitat del grup Morning Musume, incloent-hi Reina, actuen en un nou programa anomenat Haromoni @ (ハロモニ @?), Basat en l'antic programa Hello! Morning (ハロー! モーニング. Haro mōningu?), Tots dos programes de varietats i entreteniment emès en horari de matí. El 3 de octubre de 2007, Reina comença una nova etapa en la ràdio en un nou programa anomenat Five Stars, on respon a preguntes dels oients i fa de DJ per a la ràdio amb novetats del grup Morning Musume. El 28 de març de 2008, s'anunciava que Tanaka seria la veu que interpreta Kirara, un caràcter principal en animi de Sanrio Onegai My Melody Kirara, la quarta temporada. L'espectacle premiere va ser el 6 d'abril de 2008. El 2008, Tanaka es va fer membre i líder de la nova unitat de Hello! Project, High-King, grup creat per a la promoció del nou musical Cinderella the Musical (シンデレラ the ミュージカル Cinderella the Myūjikaru?). Al maig del 2009, Reina Tanaka i LinLin van ser convidades a formar part com seiyūs al nou film del director d'anime Rintaro "Yona Yona Penguin" (よなよな ペンギン?) 4, una pel lícula realitzada íntegrament per ordinador en modelatge 3d. Aquesta pel lícula animada, ha estat projectada en Sitges5 i al Festival Internacional de Cinema de Venecia.6 El 19 de novembre de 2009 va ser l'espectacle estrena al Festival Internacional de Cinema de Tokio7 i s'estrenarà nacionalment el 23 de desembre de 2009. L'11 de Novembre de 2009, s'anuncia que Reina Tanaka serà la seiyū que li posi la veu al personatge principal del còmic anomenat Reinya, la Lladre Fantasma (怪盗 レーニャ Kaito Reinya). Curiosament, aquest nou anime està demostrat estar basat en la pròpia Reina Tanaka, a causa del sobrenom "Reinya" i el look de la cantant servint aquests d'inspiració per al creador del còmic, tal com anuncien a la pàgina oficial.9La emissió d'aquest anime va començar el divendres 8 gener 2010 a la KBC TV (Kyushu Asahi Housou). La sèrie consta de 12 episodis complets. Aquesta sèrie d'anime s'ha reeditat en DVD amb continguts extres i està a la venda al Japó. Després de l'èxit d'aquesta nova sèrie d'anime i el bloc oficial de l'anime, Reina va ser autoritzada a publicar el seu propi bloc, el qual s'actualitza diàriament amb fotos i entrades de la seva vida personal. El 24 febrer 2010 acaba el seu període a la ràdio quan finalitza el seu pas pel programa de ràdio "Five Stars". Poc més tard, Reina anuncia que començarà una nova etapa en un programa de televisió anomenat Uta no Rakuen, 10 en el qual l'artista interpreta temes musicals clàssics del Japó.

Polèmiques Edit

El 2 de novembre de 2010, Reina va publicar al seu bloc una entrada que contenia una imatge seva i d'una companya del grup imitant els ulls coreans, estirant els seus dos ulls amb els dits. Tot i que l'equip que controla totes les entrades de les noies del grup va eliminar l'entrada, no va evitar que es produís una gran reacció per part dels fans coreans, apareixent el cas fins i tot fins a les notícies televisius nacionals. Aviat van titllar l'acció de racista i les membres del grup implicades no van tenir més remei que disculpar públicament en els seus respectius blocs.

Curiositats Edit

Els kanji del seu nom (田中丽奈) són els mateixos del nom de l'actriu japonesa Tanaka Rena. Per evitar confusions, Reina va adoptar el seu nom en hiragana (れい な) quan va ingressar a Morning Musume.

El personatge "Nena Trinity" de la sèrie Gundam 00 aquesta presumiblement inspirat en ella.

Quan Reina va manar el vídeo per a la prova per ser integrant de la 6 ª generació de Morning Musume, el vídeo la mostra en un karaoke cantant DO IT! NOW.17

Té cinc gats. Els seus noms són King (キング), Neo, (ネオ) Chea (チェア), Peach (ペ アク) i Ruby (ルブイ). Kingu és l'únic gat que s'ha demostrat en la televisió.

Té un germà petit, set anys més jove que ella. La seva mare i el seu germà viuen amb ella a Tòquio i el seu pare viu sol a Fukuoka.

La seva afició per la música és tal que un dia, Reina va cantar durant 8 hores seguides en un karaoke aconseguint cantar un total de 56 cançons.

El personatge de l'animi Reinya, la Lladre Fantasma (怪盗 レーニャ Kaito Reinya) inspirat en ella, té la peculiaritat d'heretar de Tanaka el llenguatge propi de la seva regió, el Hakata-ben (博 多 弁), àmpliament parlat a Fukuoka.

Tanaka pateix un lleuger estrabisme en l'ull esquerre, prova d'això són algunes fotografies tretes durant el ball en alguns concerts, en les quals el moviment del seu cap, i el seu globus ocular no es correspon.