FANDOM

Ishikawa

Rika Ishikawa (石川 梨 华 Ishikawa Rika) és una cantant, actriu i animadora de televisió japonesa, el treball es troba sota el paraigua del Hello! Project.

Història Edit

Rika Ishikawa pertany a la 4 ª generació de Morning Musume, al costat de Ai Kago, Hitomi Yoshizawa i Nozomi Tsuji.Su primera aparició va ser en el single "Happy Summer Wedding", el 2000. Va ser membre de l'subgrup Tanpopo. El 2004 hi al costat de Erika Miyoshi i Yui Okada, van formar Vu-donin. Isikawa es graduà de Morning Musume el 7 de maig de 2005. En 2006 va participar en la pel lícula Sukeban Deka: Codename = Asamiya Saki, la quarta de la sèrie "Sukedan Deka". A mitjan 2007 es va incorporar al grup Ongaku Gates, que va compaginar amb Vu-donin. El 29 juny 2008 Vu-donin es va separar després de l'últim concert de la seva última gira. Tsunku anunciar que volia que Rika Ishikawa, Erika Miyoshi i Yui Okada, seguissin amb les seves activitats en el Hello! Project, però com solistas.Actualmente forma el duo Hangry & Angry amb Hitomi Yoshizawa. Es va graduar de l'Elder Club2 el 31 de Març del 2009.