FANDOM

Risa

Risa Niigaki (新 垣 里 沙, Niigaki Riure), ídol japonesa i membre de la banda Morning Musume.

Perfil Edit

Nom: Niigaki Risa

Nickname: RII-chan, O-mami-chan, Gakisan

Aniversari: 20 octubre 1988

Ciutat natal: Kagoshima, Japó (es crio a Yokohama, Prefectura de Kanagawa)

Signe: Lliura

Grup sanguini: B

Grups de Hello! Project: Morning Musume (2001 -), Morning Musume tanjou 10nen Kinentai (2007), Athena & Robikerottsu (2007-2008)

Subgrups: Tanpopo, Morning Musume Sakura Gumi

Alçada: 154.4 cm

Aficions: Col · leccionar accessoris, el bàsquet.

Colors preferits: Verd, Blau clar i rosat

Cançó favorita de Morning Musume: Memory Seishun no Hikari, Koi no Dance Site, Ai Araba ~ It's All Right ~

Lèrgies: pol len

Història Edit

Es va unir a la cinquena generació de Morning Musume, al costat de Ai Takahashi, Asami Konno i Makoto Ogawa el 2001. La seva primera aparició com a membre del grup va ser per al 13è senzill "Mr Moonlight ~ Ai no BIG BAND ~". El productor Tsunku la va escollir perquè "va brillar durant la gravació d'estudi final" de la cançó d'audició que van haver de fer totes les finalistes. El setembre del 2002, la cinquena generació va ser posada en Morning Musume subgrups, i Risa va ser afegida a la llista Tanpopo amb Asami Konno.

Risa va ser posada en Morning Musume Sakura Gumi el gener del 2003. Al març de 2006, ella es va fer membre de l'equip de kickball Metro Rabbits HP A principis del 2007 Risa va ser triada al costat de Kaori Iida, Natsumi Abe, Maki Goto i Koharu Kusumi, per formar part de la unit Morning Musume tanjou 10nen Kinentai, que commemora els 10 anys de Morning Musume. Risa substitueix Nozomi Tsuji al dobleje de la veu d'Athena l'animi "Robby & Kerobby". A partir de l'1 de juny de 2007, Risa es va convertir en la nova Sub-líder del grup, ja que Fujimoto Miki va decidir abandonar el grup. Actualment hi amb la Ai Takahashi porten més de 8 anys en el grup superant així el rècord de Kaori Iida que arribo fins als 7 anys 4 mesos. El 2009, Niigaki Risa va ser assignada per a ser part del nou grup shuffle ZYX-α amb Koharu Kusumi, Sudou Maas, Tsugunaga Momoko, Umeda Erika, Tokunaga Chinami, Ogawa Saki i Wada Ayaka. El 30 abril 2010 Risa Niigaki s'anuncia en un Ustream que s'obrirà un bloc en Oricon El 13 juliol 2010 comunica al seu bloc que aquesta gravant una pelicula i es va haver enfosquir el cabell per aquest fet, més endavant el 20 d'agost surt a la llum el nom de la pelicula que és "Hontouni atta Kowai Hanashi 3D" (劇場 版 ほんとう に あった 怖い 話 3D) en la quantia també participa una altra membre de Hello! Project Saki Nakajima i dos membres de Hello! Project eggs Takagi Sayuki i Satou Ayanose, la qual va ser estrenada el 16 d'octubre als cinemes i el 5 de novembre va ser el llançament del Blu-ray.