FANDOM

Sayumi

Sayumi Michishige (Yamaguchi, Japó 13 juliol 1989 -) (en kanji, 道 重 さ ゆみ, Michishige Sayumi), és una idol pertanyent a la sisena generació de membres de la banda japonesa Morning Musume.

Dades personals Edit

Nom: Sayumi Michishige (道 重 さ ゆみ)

Àlies: Sayumin, Shiga-sant, Sayu, Shiga-pink

Data de naixement: 13 juliol 1989

Lloc de naixement: Ube prefectura de Yamaguchi, Japó

Tipus de Sang: A

Estatura: 160 cm

Habilitats: les matemàtiques

Aficions: els adhesius, parlar

Lema: Mai rebutjar un regal.

Menjar preferit: espaguetis, la xocolata

Colors preferits: Rosa

Grups en Hello! Project: Morning Musume 2003, Otomegumi 2003, Ecomoni, HP All Stars

Biogràfia Edit

Nascuda el 13 de juliol de 1989 a Ube, Prefectura de Yamaguchi, Japó, es va unir a Morning Musume el 2003 al mateix temps que Eri Kamei, Reina Tanaka i Miki Fujimoto. Fa la seva primera aparició pública amb el senzill Shabondama. En l'audició que va haver de passar per unir-se a Morning Musume, Tsunku comentar sobre ella que el seu cant era feble. Ja com a membre de la banda Sayumi ha pres lliçons de cant per a millorar, però ella mateixa admet que el seu cant és encara bastant dolent i afirma que el seu lindura compensa el seu mal cant. Va ser, al costat de Rika Ishikawa, membre d'unitat del Haropro "Ecomoni", amb la que va fer campanya per a la defensa del medi ambient. A partir del 2005 ha estat la tutora de la membre de setena generació Koharu Kusumi. La seva frase més coneguda és "Usa-chan Peace" (d'Usagi, conill en japonès), amb la qual Sayumi sol identificar-se. Dient "Usa-chan peace" fa Vs amb els seus dits mig i índex i les posa al costat de les seves orelles.