FANDOM

Nakazawa

Yūko Nakazawa (中 泽 裕子 Nakazawa Yūko?, 19 de juny, 1973) és una cantant de pop japonès i Enka i actriu, millor coneguda com una dels membres originals del grup Morning Musume.

Biografia Edit

Yuko Nakazawa va ser una de les cinc finalistes en un concurs de talents el 1997 que buscava una nova ídol del rock japonès. Després del concurs, el músic i productor, Tsunku li va oferir a Nakazawa i a les altres quatre concursants (Natsumi Abe, Kaori Iida, Aya Ishiguro i Asuka Fukuda) l'oportunitat de ser pres sota la seva protecció amb una condició: han de vendre 50.000 discos compactes de la seva cançó debut "Ai no Tane" en un termini de cinc dies. El quintet aconsegueix l'acord en quatre dies i així va néixer Morning Musume. El grup ha crescut des de llavors, d'aquesta cada vegada més popular i és famós per la seva línia fluctuant, amb els membres sortint i unint-se amb freqüència. El 1998, poc després de la formació de Morning Musume, Nakazawa començar la seva carrera en solitari, començant amb cançons d'estil enka. A poc a poc es va traslladar a un so més pop, però recentment ha tornat a enka amb el seu onzè single, "Urara". El seu treball en solitari ha permès que la seva veu brilli d'una manera que poques vegades es va fer a Morning Musume, sobretot quan ella canta les harmonies amb només una poques línies en solitari. Nakazawa ha estat cantant apareix regularment en Hello! Project's "Folk Songs". Ella també va ser col locat en Akagumi 4 en Hello! Project's 2000 summer shuffles i Pink Puripuri en Hello! Project's 2005 summer shuffles, així com participar en HP All Stars juntament amb la majoria de la resta de Hello! Project a 2004. Sent la més antiga de la 1 ª generació de Morning Musume, ella tenia 24 anys en el moment de formació i gairebé 28 a la sortida del grup. Nakazawa va ocupar el lloc de líder del grup fins a la seva graduació el 15 d'abril de 2001. Des de llavors, Nakazawa ha realitzat un treball en drames japonesos com Beauty 7 i Home Maker, realitzat diverses obres de teatre, i va continuar en solitari la seva carrera cantant a un ritme constant amb un èxit raonable. Ella segueix col.laborant estretament amb Morning Musume i va organitzar el seu programa setmanal Hello! Morning fins al seu final a principis de 2007. Es va anunciar el 19 d'octubre de 2008 per Hello! Project que Nakazawa, juntament amb la resta de la gent gran del grup, es graduaran de Hello! Project el 31 de març de 2009.1 L'1 de febrer de 2009, durant el "Hello Pro Award '09 ~ Elder Club Sotsugyo ~ Kinen Especial" dut a terme a Yokohama Arena, Nakazawa va passar la seva posició de lideratge en Hello! Project a Ai Takahashi de Morning Musume.